Wednesday, April 18, 2007

ONZE KLAAGZANGEN



Door Blonde Jolie
04/09/01


Carl is een mens

wie wordt gezien wat gebeurt

wanneer u piss God weg.

(Klaagzangen 3:116)

Uit de eerste hand.

Op dicht en persoonlijk.


Hij heeft ongeveer populair in hemel

als haar in een zuidelijk-gebraden koekje.

Gek als soepsandwich.

Hoornen en beteken en

snel met een recht scheermes;

in zijn medio-jaren '50 die ik zou veronderstellen,

' oorzaak van zijn glanzende schoenen.

De oude mensen glanzen altijd hun schoenen.


Geleend Carl me één jasjes van een zijn hondentand

en een paar groene haaievelbroek

zo zou ik hem niet verwarren;

He'd heeft genoeg probleem dat de jonge broers houdt van me

zonder de belemmering

van sartorial verlegenheid.

Ik had fedoras van een één mijn kamergenoot gestolen

terwijl hij takin ' zijn nightly minieme douche negentig was,

uitgegoten de ruimte

en het was.


Wij waren rollin ' onderaan Westelijk

als twee oude G's van Compton,

Centraal de staafhoppen van het zuiden,

locos van pocospero,

lookin ' Ta stelt sommige wijfjes in werking,

sommige hookers

en sommige schoffels.

Was niet van belang wat,

' slong aangezien het ware gespleten staart was

en geschilderd.


Twee oude G's van Compton;

één zwarte, één wit.

' Cept Carl van Cheecaga

en ik immigreerde van Texas.

En in plaats van een Cadillac,

allen wij Tarit hadden was Crapmobile van mijn kamergenoot;

een '84 inleiding grijze Oldsmobile

met krassen Oagum omhoog één kant

en een tattered Amerikaanse vlag droopin ' van de radioantennes

aan de andere kant.


(Wij parkeerden ' terug rond maken

wanneer wij. ergens werden)


Markeringen: , , , , , , , , , , , , , , , , die ,Gs van Compton,homies van het Zuiden , , , , ,

No comments: